הקלטת שיחה נכנסת – שירות נוח ופשוט להקלטת שיחה שנכנסה
בוודאי לא פעם קרה לכם שבמהלך שיחה רציתם להקליט את תוכנה מסיבות שונות, בדרך כלל מדובר בשיחות מול נציגי שירות מטעם החברות הגדולות, אך לא רק.
הדבר האמור פשוט יותר כאשר מדובר בשיחה יוצאת, כיוון שמדובר בפעולה שאתם יודעים שתיעשה אך מה קורה אם מדובר בשיחה נכנסת?
האם זה אפשרי להקליט שיחה נכנסת?
שיחה נכנסת במקרים רבים תופסת אותנו לא מוכנים, ברחוב או בבית כאשר אנחנו לא ערוכים לקראתה. לכן, הקלטת שיחה נכנסת תהיה מעט מורכבת מהקלטת שיחה יוצאת וזאת מהסיבות הבאות:
1. תוכן השיחה – אין לנו שליטה על נושא השיחה כיוון שהתקשרו אלינו, אנו יכולים במהלכה לנווט את השיחה ולהקליטה תוך כדי.
2. זמן/עיתוי השיחה – שיחה נכנסת יכולה להיקשר בזמן שהכי פחות נוח לנו, ואם נציג השירות חזר אלינו לאחר שהמתנו זמן רב על הקו, המענה הוא קריטי עבורנו ואם נרצה להקליטו נצטרך לפנות את כל הזמן שלנו בעבור זה.
3. אי הכנת הקלטה מראש – כאשר אנו רוצים להקליט שיחה יוצאת אנו מכינים את ההקלטה מראש, לעומת שיחה נכנסת בה נצטרך לאלתר אופציות להקלטה מהירות שכנראה ישבשו את איכות הקול ואת תוכן השיחה אותה אנו רוצים להקליט.
אז איך אפשר להקליט שיחה נכנסת בבטחה בה נציג השירות לא יידע שהוא מוקלט באותו הרגע וכיצד לעשות זאת באופן המהיר ביותר?
הקלטת שיחה בעזרת מיזוג שיחות
שירות חכם יעזור לכם להקליט שיחה נכנסת במהירות ובפשטות מבלי שהצד השני ישמע שאתם עושים זאת.
כידוע, רבים מהמכשירים הסלולרים מספקים שירות זה אולם במהלך השיחה ישנם ציפצופים המעידים כי השיחה מוקלטת. כך בהכרח הנציג המדבר איתנו בצד השני, לא יעביר את דבריו באופן בו היה מדבר אולי אילו ידע שהוא אינו מוקלט.
דעו כי על פי החוק, מותר לכל אדם להקליט שיחה בסתר, רק אם הוא צד בשיחה. במקרים אחרים בהם האדם המקליט אינו צד בשיחה ומקליט שיחות בין צדדים אחרים, הדבר ייחשב כ"האזנת סתר" – דבר האסור על פי חוק.
באשר להקלטת שיחה נכנסת באמצעות השירות, אתם חייבים להכיר את פונקציית ״מיזוג שיחות״ בטלפון האישי שלכם, המאפשרת שיחות ועידה: ביניכם ובין 2 צדדים נוספים. במקרה שלנו – את/ה, נציג השירות והשירות המיוחד להקלטות.
איך זה עובד למעשה?
נכנסה לכם שיחה חשובה שרציתם להקליט ונתפסתם לא מוכנים? לא נורא. בזכות פעולה מהירה במיוחד עם מכשיר הנייד או המחשב האישי שלכם, תוכלו לעשות זאת בקלות!
בעוד אתם מדברים עם הצד השני שזה הרגע התקשר אליכם, בקשו ממנו להמתין דקה ועברו למצב המתנה (hold). במקביל היכנסו לאתר recorder.co.il.
בחלון השירות הקישו את הספרה 1 ואז יופק לכם מספר ייחודי רק לכם 1-900-XXX-XXX. לאחר מכן, יש לחייג, כאשר הצד השני עדיין במצב של המתנה, למספר החדש שהופק במיוחד עבורכם ולבצע "מיזוג שיחות".
מרגע לחיצה על "מיזוג שיחות" במכשיר הנייד שלכם, ההקלטה תתחיל לרוץ מבלי שהצד השני יהיה בכלל מודע לפעולה שביצעתם זה עתה. ההקלטה תתנתק רק ולאחר שניתקתם את השיחה עם האדם שאותו רציתם להקליט.
איך מגיעים לקובץ השמע שזה הרגע הקלטנו? פשוט מאוד
ישנן כמה שיטות להגיע אל קובץ השמע:
1. יש להיכנס שוב לאתר recorder.co.il בדיוק בנקודה שעצרתם את הגלישה בו ושממנו הופק המספר המיוחד ולהזין את כתובת הדואר האלקטרוני במקום המיועד לכך.
2. אופציה נוספת היא שמירת קוד השיחה אשר הופק בעת שליחת המספר 1 ואז לעבור לאופציית "שחזור שיחות" באתר – כך תוכלו לאתר את הקובץ שמע שלכם.
3. אם שתי השיטות לא עבדו לכם, אפשר לפנות למנהלי האתר אשר ינסו לעזור באיתור הקובץ. שימו לב – המספר הייחודי תקף לרבע שעה בלבד (!) ולכן, כדאי מאוד לשמור את הקוד המופק עם המספר הייחודי 1-900.
אפשר להוריד גם מיידית
רוצים את הקובץ ממש בסיום השיחה? לחצו כאן והזינו את שלושת השדות הללו:
1. מספר הטלפון שממנו בוצעה – כלומר, הטלפון ממנו הקלטתם את השיחה.
2. קוד השיחה – שהמלצנו קודם לכן לשמור על מנת לשחזר את השיחה.
3. הזנת מייל – כתובת הדואר האלקטרוני שלכם
ואז לחצו על קובץ ההורדה, כמה פשוט, ככה קל